Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012

Μανα μου Ελλας

Ολα τα χρονια που δεν σε εζησα
και μονο σε διαβαζα,
κι ακουγα για σενα απο μακρια
μικρη Μεγαλη μου πατριδα...





Γυριζω τωρα πισω στις σελιδες της νιοτη σου,
και ψαχνω να βρω το Κρυμενο σου φως


μεσα απο τα γυμνα κι αρχαια σου καλλη 
            που τοσα πολλα και αμετρητα ειναι.

Μαγικες νυχτες, σεληνοφωτες
γεματες ερωτα, παθος και εμπνευση για τοσους,
κι αλλους τοσους ποιητες και οχι μονο...


Περιφανες κυραδες
που ακομα βαστανε μεσα στους αιωνες
αγερωχες, αλυγιστες κι αθανατες
περιμενοντας επιμονα και πιστα το γυρισμο 
της Καρυατιδας
που εμεις ακομα δεν εχουμε διεκδικησει....




Νομιζω οτι ηρθε η ωρα να ζητησεις βοηθεια 
απο τους θεους σου....





γιατι αδειασαν τα παντα γυρω σου
μην τα αφησεις ν' αδειασουν κι εντος σου...





Καποτε, μοναδικη και σπανια
γυρνουσες στα Βαλκανια
ανεμους να θερισεις





Τωρα,
και δε δακρυζεις ποτε σου Μανα μου Ελλας
που τα παιδια σου στους δρομους ξεπουλας.

Το δακρυ σου ειναι ακριβο
χρυσο κρυσταλλωμενο
κι εγω απ' αυτο το δακρυ σου
λυτρωση περιμενω.



Eυχαριστω τον αγνωστο φιλο που αναρτησε αυτο το ομορφο βιντεο.

18 σχόλια:

  1. H Eλλάδα ξεψύχησε Ματια μου...εδω και χρόνια...απο τότε που ο Έλληνας σταματησε να διαβαζει, να ζει, απο τοτε που εμαθε την Αγγλικην φαρσι..απο τοτε που ο καθενας μας κοιτα μονο γυρω και οχι μεσα του..θα μου πεις αυτοι οι λίγοι που διαφερουν..τι φταινε..; Μα αυτοι είναι που με μαυρο δάκρυ ίσως την αναγεννήσουν στα επόμενα δυσκολα χρόνια.

    Καλημέρα Νυχτοπαίδι μου.!!

    http://blog.k-karakassis.gr/2011/05/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aερικο μου,

      Ακομα ξεψυχαει , γι' αυτο λεω πως πρεπει να ζητησει βοηθεια απο τους θεους της, ισως η μονη ελπιδα να ειναι το μαυρο δακρυ το πανακριβο..... και να χρειαζεται για να την ξανα-αναστησει.

      Καλο σου απογευμα, φιλια.

      Διαγραφή
  2. Λάβαρα κάστρα ανέμια, Αόρατη...

    Να αναζητήσει ξανά, ναι, τους αρχαίους της θεούς, το χαμένο της εαυτό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσια,

      Κι αν ο αγέρας φυσά, δε μας δροσίζει
      κι ο ίσκιος μένει στενός κάτω απ' τα κυπαρίσσια
      κι όλο τριγύρω ανηφόρι στα βουνά....
      Γ. Σεφέρης

      Διαγραφή
  3. όπου και να είμαι...
    όπως και αν σε κατάνησαν...

    πατρίδα μου σ' αγαπάω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυχνε μου,

      Κάτω απ' την κληματαριά πόσο μού 'λειψες πατρίδα
      πόσα μες τον ήλιο σου θάματα δεν είδα
      Κάτω απ' την κληματαριά ρε πατρίδα και νησί μου
      στάζεις σαν το βάλσαμο μέσα στην ψυχή μου
      Κάτω απ' την κληματαριά πόσα και δε μού 'χεις κάνει
      πόσες πίκρες μού 'δωσες ο νους σου δεν το βάνει

      Μοσχοβολάς δαφνόφυλλο τριαντάφυλλο εκατόφυλλο
      με πνίγεις μες τα ρέματα και με γιομίζεις αίματα.....

      Καλο σου ξημερωμα!

      Διαγραφή
  4. Ωραίο ταξίδι λόγων και εικόνας!
    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. έτσι ήταν, έτσι είναι κ έτσι θα παραμείνει η Ελλάδα, με τους κατοίκους της όμως τι θα συμβεί;

    καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εωσφόρε,

      Δεν είμαι σε θέση να ξέρω τι θα γίνει με τους κατοίκους της, εύχομαι όμως να μην ξεχάσουν γι' ακόμα μια φορά....

      Την καλησπέρα μου.

      Διαγραφή
  6. την είπανε εφτάψυχη, αλλά δεν είναι.
    Και όσοι ορκίστηκαν σ' αυτήν γίνηκαν επίορκοι και σφαγιαστές της.

    Γιατί αν κοιτάξεις το βιογραφικό της θα δείς
    όρκους πολλούς, προδοσίες περισσότερες.
    (τί να πρωτοπώ)


    Ένα πειραματόζωο είναι και πάλι,
    στη δίνη της ιστορίας.
    Με πολλούς εθελοντές αυτή τη φορά.

    Αυτή είναι η Ελλάδα.
    Μ' ένα βιογραφικό διχασμού και προδοσίας.
    Μα και με λίγες στιγμές ανάτασης,
    που κρατάνε ζωντανούς κάποιους από εμάς.

    Καλήμέρα λοιπόν από αυτή την Ελλάδα,

    που για έναν ανεξήγητο λόγο
    άλλους πληγώνει και εκδικείται
    και άλλους φωτίζει και πεισμώνει,
    κρατώντας τους ζωντανούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. e-Apenanti,

      Προδομένα χρόνια
      Δύσκολοι καιροί
      Ποιος μπορεί ν΄αντέξει ποιος μπορεί
      Οι καρδιές μας παγωμένες
      Και φυλακισμένες
      Μες στο σήμερα χαμένες
      άγνωστες και ξένες........

      Καλό σου ξημέρωμα.

      Διαγραφή
  7. όμορφη σύνθεση λόγων και εικόνων... ίσως ήρθε η στιγμή λοιπόν να ανακαλύψουμε το χαμένο μας πατριωτισμό... έξω από εθνικισμούς και εθνικοφροσύνες... ναι, νομίζω ήρθε πλέον η ώρα... να΄σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νimerti,

      Θα’ ρθουν μέρες, Άγριες μέρες
      που οι αλήθειες θα σκίζουν σαν σφαίρες

      Και οι νίκες, Άγιες νίκες
      σαν μαχαίρια θα βγουν απ’ τις θήκες

      Δεν φανταζεσαι πως περιμενω τις μερες αυτες, και να σου πω και κατι? δεν νομιζω πως θα 'ργισουν - δεν φοβού τους ακαπνους και τους βολεμενους....

      Καλο σου ξημερωμα.

      Διαγραφή

Δείξε μου τον τρόπο,
κι αν θέλει κι άλλο κόπο
εγώ θα προσπαθώ...