Κυριακή 10 Αυγούστου 2014

✈ ♥ ✈ ❣


Πάνω στο λιόκαμα του Ιούλη
ήρθε ένας χειμώνας να συντρίψει
και την τελευταία ελπίδα  
μιας αυταπάτης (έστω),
γεμίζοντας τα καλοκαιριάτικα μεσημέρια με σκιές,
- όχι από εκείνες τις γεμάτες δροσιά
που ευελπιστούμε,
μ' απ' αυτές που παγώνουν ψυχή και σώμα.

Κατακαλόκαιρο σε άφησα εκεί,
απέναντι απ' τον ωκεανό
στη μακρινή πατρίδα,
και με συντροφιά τα σύννεφα
γύρισα πίσω -
κουβαλώντας σε,
και μαζί μου ένα καταχείμωνο -
τούτο της απουσίας σου.

Μπορεί να λείπεις πια απ' τη ζωή,
μα όχι απ' τη ζωή μου.
Θα σε βρίσκω κάτω απ’ τη σκιά
ν’ αράζεις,
 όπως κάποτε παλιά
έτσι απλά, ήσυχα κι ωραία….

Πάντα θα είσαι δίπλα μου,
σ’ εκείνη την αδειανή καρέκλα,
εκεί στο τραπεζάκι 
που χωράει μόνο το τάβλι, 
έναν καφέ ἤ ένα ούζο
και όλη την καλή διάθεση 
που τόσο σου είχε λείψει τελευταία.

Θα είσαι πάντα Εδώ.!




12 σχόλια:

  1. Αοράτη μου,
    κάνε την ανάμνηση τ'ανθρώπου σου κερί που θα καίει τις νύχτες και θα σου φωτίζει το δρόμο.
    Λένε πως οι άνθρωποι που ταξίδεψαν για την άλλη ζωή, την αιώνια, είναι κοντά μας. Μας προστατεύουν. Κι εμείς μπορούμε να'μαστε δίπλα τους. Με μια ευχή, μια προσευχή, ένα στίχο, ένα ποίημα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τιποτα δεν αφηνεται "πισω",ματια μου
    Το κουβαλαμε και μας κουβαλαει .
    Ανθρωπινος ο θρηνος..μα γινε ψυχη και νιωσε ευτυχια!
    (ποσο το θελω να καταλαβες τι εννοω και να μη με παρεξηγησεις,καλη μου αορατη!)

    καλημερολουλουδοαφημενο"ΕΚΕΙ"στο "πισω"σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καμία παρεξήγηση αγριομελένια μου, το καταλαβαίνω απόλυτα αυτό που εννοείς.
      Φιλώ σε.

      Διαγραφή
  3. Νιώθω - εκ πείρας το λέω - πως όσα κι αν πει κανείς είναι ταυτόχρονα φλυαρία αλλά και πολύ λίγα... μάλλον θόρυβος στη ψυχή σου... η σκέψη μου κοντά σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νιμερτή μου σ' ευχαριστώ για τη σκέψη σου ~ είναι ειλικρινώς αισθητή.

      Διαγραφή
  4. Οι αναμνήσεις συνήθως πονάνε, όταν χάνουμε κάτι.Μήπως όμως δεν είναι έτσι φτιαγμένη η αγάπη.Αυτό και μόνον πρέπει να μας κάνει ευτυχισμένους που τη νιώθουμε.Με τη σκέψη πάντα δίπλα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μερικοί άνθρωποι Νἰκο μου, δεν πονάνε απλά απ' τις αναμνήσεις αλλά συνυφαίνονται τόσο πολύ μαζί τους, που γίνονται ευάλωτοι στην ακολουθία της ζωής τους.

      Χαίρομαι που είσαι εδώ. Σ' ευχαριστώ από καρδιάς.

      Διαγραφή
  5. She says nothing at all, but simply stares upward into the dark sky and watches, with sad eyes, the slow dance of the infinite stars..
    Δεν είναι δικό μου, αλλά το λατρεύω
    Σου το χαρίζω με όλη μου την ταπεινότητα
    Καλησπέρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. lefti Καλώς Ὄρισες.!

      Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για τ' όμορφο δώρο σου, να 'σαι καλά.!

      Διαγραφή
  6. Σεβόμενη την δική σου ΛΥΠΗ, θα κάνω σιωπή και στην άλλη γη που σε ζει, θα παρακαλώ για να έχεις φωτεινό δρόμο κι ας κρατάς την λύπη σου απ το χέρι.

    ΛΥΠΗ - ΛΕΙΠΕΙ, μια απλή "διαστροφική" γραμματική στο λεξιλόγιο.

    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι αν δεν κρατώ εγώ τη λύπη Μαρία μου, με παίρνει εκείνη αγκαζέ - στη δεδομένη περίπτωση συνάδει η γραμματική ταύτιση Λύπη-Λείπει.

      Φιλώ σε από ψυχής.

      Διαγραφή

Δείξε μου τον τρόπο,
κι αν θέλει κι άλλο κόπο
εγώ θα προσπαθώ...