Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2013

Αὐτὸ τὸ ἀστέρι εἶναι γιὰ ὅλους μας.!


Θά ῾θελᾳ νὰ φωνάξω τ᾿ ὄνομά σου, ἀγάπη, μ᾿ ὅλη μου τὴν δύναμη.
Νὰ τ᾿ ἀκούσουν οἱ χτίστες ἀπ᾿ τὶς σκαλωσιὲς καὶ νὰ φιλιοῦνται μὲ τὸν ἥλιο
νὰ τὸ μάθουν στὰ καράβια οἱ θερμαστὲς καὶ ν᾿ ἀνασάνουν ὅλα τὰ τριαντάφυλλα
νὰ τ᾿ ἀκούσει ἡ ἄνοιξη καὶ νά ῾ρχεται πιὸ γρήγορα
νὰ τὸ μάθουν τὰ παιδιὰ γιὰ νὰ μὴν φοβοῦνται τὸ σκοτάδι,
νὰ τὸ λένε τὰ καλάμια στὶς ἀκροποταμιές, τὰ τρυγόνια πάνω στοὺς φράχτες
νὰ τ᾿ ἀκούσουν οἱ πρωτεύουσες τοῦ κόσμου καὶ νὰ τὸ ξαναποῦνε μ ὅλες τὶς καμπάνες τους
νὰ τὸ κουβεντιάζουνε τὰ βράδια οἱ πλύστρες χαϊδεύοντας τὰ πρησμένα χέρια τους.

Νὰ τὸ φωνάξω τόσο δυνατὰ
ποὺ νὰ μὴν ξανακοιμηθεῖ κανένα ὄνειρο στὸν κόσμο
καμιὰ ἐλπίδα πιὰ νὰ μὴν πεθάνει.

Νὰ τ᾿ ἀκούσει ὁ χρόνος καὶ νὰ μὴν σ᾿ ἀγγίξει, ἀγάπη μου, ποτέ.
(Τάσος Λειβαδίτης)


Χρόνια Πολλά σε Όλους Εσάς..!!!

8 σχόλια:

  1. Δυσκολο πραμα
    η αγαπη των παντων....
    κι ομως επιτυγχανεται με τοση απλοτητα...

    Χαρουμενη χρονια,καλη μου αορατη.
    Λυπες και χαρες παντα συνοδευουν το ανθρωπινο.

    Μιαταπεινηκαλημεραταξιδευειμεδωροχαμογελογιανασεβρει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκό μου αγριόμελο,

      Σου εύχομαι ένα ελπιδοφόρο καινούργιο χρόνο γεμάτο Αγάπη και Γαλήνη. Ελπίζω να επιστρέψω σύντομα με καθαρό μυαλό εδώ καθώς μου λείπετε πολύ όλοι εσείς.

      Όλα μου λείπουνε, οι μυρωδιές απ’ τα παράθυρα σας τ ανοιγμένα,
      όλα μου λείπουνε, τα γιασεμιά και τα τριαντάφυλλα σας τα ανθισμένα...
      Όλες οι σκέψεις σας μαζί και οι εμπνεύσεις
      και άλλα πολλά που δεν μπορεί να ερμηνεύσεις.

      Φιλώ σε από καρδιάς..!!

      Διαγραφή
  2. Αυτό το αστέρι υπάρχει... όταν το βλέπουμε!
    Χρόνια καλά κι ευλογημένα γλυκιά μου αοράτη με περισσότερη αγάπη και χαμόγελα!!!
    Να 'σαι πάνα καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά και σε σένα Νίκο.!

      Εύχομαι τούτη η χρονιά να φέρει ευδαιμονία και δικαιοσύνη σε όλο τον κόσμο. Εμείς φυσικά κουβαλάμε την αγάπη και πρέπει να σκάψουμε λιγάκι πιο βαθιά μέσα μας να την ξεθάψουμε και να την βγάλουμε στην επιφάνεια.

      Χαίρομαι για το πέρασμά σου, κι εσύ να είσαι καλά.

      Φιλιά..!!

      Διαγραφή
  3. Να έχεις μια καλή χρονιά με λιγότερους πόνους, ευδαιμονία και αρμονία στην ψυχή σου, εσωτερική ισορροπία και υγεία. Ο παλιός χρόνος πήρε μαζί του κάτι αναντικατάστατο. Ο νέος ας σου έχει μαζί όλους όσους αγαπάς.

    Ευτυχισμένο το 2014

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mαρία μου,

      Έτσι ακριβώς - ο παλιός χρόνος πάντα παίρνει μαζί του κάτι αναντικατάστατο, όμως εμείς πολλές φορές δεν δίνουμε σημασία σε αυτό καθώς στρέφουμε όλη μας την προσοχή στο τι θα μας φέρει ο νέος χρόνος. Μόνο όταν κάτι μας συνταράξει, τότε επιβραδύνουμε τον ρυθμό σκέψεως και αρχίζουμε να μετράμε ανάποδα...

      Σ'ευχαριστώ θερμά για τις ευχές σου και στις ανταποδίδω με εκτίμηση και αγάπη.

      Να είσαι καλά, φιλώ σε.!

      Διαγραφή
  4. Ο ποιητής της καρδιάς μου.. Χρόνια πολλά αοράτη μου για όλες τις ημέρες. Εύχομαι υγεία κι ένα χαμόγελο να ζωγραφίζεται στα χείλη σου, ακόμη και στα δύσκολα. Φιλί γλυκό σου αφήνω.. καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. marie μου, χαίρομαι για την παρουσία σου εδώ. Χρόνια πολλά και καλά και σε 'σένα. Θέλω να ελπίζω πως θα ΄ρθει και ΄κείνο το χαμόγελο κάποια στιγμή, κι ελπίζω να γίνει σύντομα αυτό. Σου ανταποδίδω το φιλί εις διπλούν. :)

      Διαγραφή

Δείξε μου τον τρόπο,
κι αν θέλει κι άλλο κόπο
εγώ θα προσπαθώ...