Πέμπτη 25 Απριλίου 2013



Είσαι ο Ουρανός
όλα τα άλλα είναι απλά ο καιρός....

10 σχόλια:

  1. "Κι επιασε παλι να βρεχει
    ο κωλοκαιρος"

    ΣΝΙΦ ΣΝΙΦ!

    Κι ομως καποιοι
    διαγραφουν τον ουρανο τους
    με αφορμη μικρες ευλογημενες βροχες....

    Κι αντε μετα να βρεις τοσο
    γαλαζιο για να μπορεσεις
    να γινεις ο καμβας
    για τις προσευχες σου.

    Καλημερολουλουδο,Αορατη μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. agriomeli

      Δεν είναι το γαλάζιο που ενίοτε χάνεται μεσ' την καταιγίδα και ψάχνουμε να το βρούμε, αλλά το φως που το κάνει ν' αντανακλά ως γαλάζιο στον καθρέφτη της ψυχής μας.

      Σκέψου, πως μέσα απ' όλες τις καταιγίδες και τις θύελλες Πάντα υπάρχει ένας Ουρανός Καθάριος και Ακέραιος.

      Σου στέλνω φιλί με Αρωμα του Ατλαντικού και μια γλυκιά καλησπέρα.

      Διαγραφή
  2. έτσι είναι πανέμορφο το σύμπαν...

    φιλί γαλάζιο, καταγάλανο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λύχνε,

      Φιλί γαλάζιο σου ανταποδίδω με μια κόκκινη ζεστή αγκαλιά.

      Διαγραφή
  3. Πανέμορφο.. απλά.. Καλησπέρα φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. marie,

      Έτσι απλά κι εγώ σ' ευχαριστώ για την παρουσία σου στο καταφύγιό μου.

      Διαγραφή
  4. Έτσι απόλυτα, τόσο καθαρά.
    -Πως αλλοιώς να το πεί κανείς ;-

    Η βεβαιότητα της Ψυχής που λαχταρά στον Ουρανό να μοιάσει.

    Καλημέρα Αοράτη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ανεπίληπτα - διάφανα αντικατοπτρίζεται το φως του γαλάζιου στη λίμνη της ψυχής.

      Καλή σου μέρα Θανάση μου.

      Διαγραφή
  5. Αρκεί να μην το γυρίσει πάλι σε παλιόκαιρο.Κι ύστερα άντε να δω πότε θα ξαναστρώσει.Ίσα που πρόλαβα να δω το φεγγάρι, πριν το κρύψουν κι αυτό τα σύννεφα!Παρηγοριέμαι όμως πως πίσω απ΄ όλα αυτά υπάρχει πάντα καθαρός ουρανός!
    Καλό Σαββατοκύριακο!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. niko,

      Ο παλιόκαιρος συνήθως κρύβει τον ομορφότερο αιθέρα κι ένα φεγγάρι που χαμογελάει κρυφά.

      Όμορφο Σαββατοκύριακο και σε σένα.

      Διαγραφή

Δείξε μου τον τρόπο,
κι αν θέλει κι άλλο κόπο
εγώ θα προσπαθώ...